آموزشگاه آنلاین ستاره‌شناسی: آموزش ببینید، تلسکوپ جایزه بگیرید! نام‌نویسی

اعضای آسمان تفتان در نظر دارند تا به مناسبت قرار گیری در آستانه تولد 3 سالگی این تارگاه، نخستین جشنواره مقاله نویسی آسمان تفتان را با موضوع " انتخاب برترین رخداد سال 2010 میلادی " با هدف رشد و ترویج علم ستاره شناسی و فضایی به خصوص در زمینه تحلیل و اظهار نظر بر روی تازه های جهان، در میان جامعه ستاره شناسان آماتور پارسی زیان برگزار می نماید.

 

 

حامیان جشنواره مقــاله نویسی آســمان تفتان : تارگاه آسمان شب ایران ، تارگاه آسمان پارس ، جمعیت منجمان مهبانگ ، باشگاه ستاره شناسی زاهدان

 

10 رخداد برتر نجومی-فضایی سال 2010 را می توانید در یكی از دو لینك زیر مشاهده و مطالعه كنید :

لینك 1 ( خبرگزاری مهر ) ، لینك 2 ( تارگاه آسمان تفتان )

 

از این 10 رخداد كه ماهنامه دیسكاوری به انتخاب خوانندگان پرشمار خود انتخاب نموده است، كدام را مهمترین رخداد سال گذشته می دانید؟ چرا؟ ... از هم اكنون تا ساعت 24 جمعه 1/11/1389  وقت دارید تا در یك مقاله 500 كلمه ای دلیل انتخاب خود را شرح دهید و به رایانامه جشنواره (این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ) ارسال نمایید.


 

نكات قابل توجه:

 

* هر شركت كننده باید موارد زیر را برای ستاد برگزاری مسابقه ارسال نماید:

1- مقاله ( در قالب فایل Word نسخه 2007 (

2- فرم مشخصات فردی ( برای دریافت این فرم اینجا كلیك كنید )

3- یك قطعه عكس 4×3 ( با حجم حداكثر 70 كیلوبایت )

* تمامی مقالات ارسالی به جشنواره باید در 500 كلمه نگاشته شده باشند. فونت مطالب Tahoma و اندازه آن 10 می بایست باشد و در قالب فایل Word نسخه 2007 ارسال گردد.

- واریز مبلغ 50000 ریال به شماره حساب با كارت های ستاد برگزاری مسابقه ( به ازای هر مقاله ) فرم اینجا كلیك كنید )

3- یك قطعه عكس 4×3 ( با حجم حداكثر 70 كیلوبایت )

* تمامی مقالات ارسالی به جشنواره باید در 500 كلمه نگاشته شده باشند. فونت مطالب Tahoma و اندازه آن 10 می بایست باشد و در قالب فایل Word نسخه 2007 ارسال گردد.

- واریز مبلغ 50000 ریال به شماره حساب با كارت های ستاد برگزاری مسابقه ( به ازای هر مقاله ) ( این هزینه ها بعد از ارسال مقاله نیز قابل پرادخت است )

 

( پس از اتمام مسابقه، برای هر شركت كننده گواهی شركت در مسابقات صدور می گردد كه این گواهینامه پس از اعلام نتایج نهایی به آدرس پستی شركت كننده ( با پست پیشتاز ارسال می گردد)، چناچه شركت كننده در نفرات برتر جشنواره نیز قرار گیرد ، به ضمیمه این گواهینامه، هدایای ویژه آسمان تفتان ارسال خواهد . )

- هر شخص مجاز به انتخاب یك عنوان از ده عنوان برتر سال 2010 می باشد و تنها یك مقاله را می تواند به ستاد برگزاری جشنواره ارسال نماید.

- محدودیتی در تعداد نگارندگان یك مقاله وجود ندارد ولی در داوری نهایی در صورت برابری امتیاز 2 مقاله كه تعداد نگارندگان یكی كمتر از دیگری می باشد، امتیاز بالاتر به مقاله با نگارنده كمتر تعلق می گیرد.

 

 

برای كسب اطلاعات بیشتر به تارگاه آسمان تفتان به نشانیwww.TaftanSky.ir  مراجعه فرمایید و جهت طرح سوالات و پیشنهادات خود را با این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارتباط برقرار كنید.

 

با سپاس فراوان

ستاد برگزاری جشنواره مقــاله نویسی آسمان تفتان

نویسنده:

celestron banner 02

iranoptic 03

هر هفته یک چهره از آسمان شب ایران را پیش چشمان شما خواهیم آورد