آموزشگاه آنلاین ستاره‌شناسی: آموزش ببینید، تلسکوپ جایزه بگیرید! نام‌نویسی

   دبیرخانه نخستین جشنواره سراسری مقاله نویسی آسمان تفتان، با توجه به مقارن شدن بازه زمانی دریافت مقالات نگارش یافته جشنواره با امتحانات پایان ترم بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان سراسر كشور، و درخواست های مكرر بسیاری از علاقه مندان نسبت به تمدید جشنواره، مدت زمان دریافت مقالات توسط دبیرخانه، تا 15 بهمن ماه 1389 خورشیدی تمدید شد.


 

لذا علاقه مندان می توانند برای ارسال مقالات به دبیرخانه جشنواره تا 12 شب 15 بهمن ماه 1389 اقدام نمایند.

 

مختصری در مورد جشنواره مقاله نویسی آسمان تفتان بدانید:

تارگاه آسمان تفتان، به مناسبت آغاز سال 2011 میلادی و معرفی 10 رخداد نجومی-فضایی سال گذشته توسط رسانه های معتبر جهانی، مسابقه ای را با عنوان " مهمترین رویداد نجومی فضایی سال 2010 میلادی چه بود ؟! " برگزار می نماید.

این جشنواره با هدف رشد و ترویج علم ستاره شناسی و فضایی به خصوص در زمینه تحلیل و اظهار نظر بر روی تازه های جهان، در میان جامعه ستاره شناسان آماتور پارسی زبان برگزار می گردد.

 

10 رخداد برتر نجومی-فضایی سال 2010 را می توانید در یكی از دو لینك زیر مشاهده و مطالعه كنید :

لینك 1 ( خبرگزاری مهر ) ، لینك 2 ( تارگاه آسمان تفتان )

از این 10 رخداد كه ماهنامه دیسكاوری به انتخاب خوانندگان پرشمار خود انتخاب نموده است، كدام را مهمترین رخداد سال گذشته می دانید؟ چرا؟ ... از هم اكنون تا ساعت 24 جمعه 1/11/1389  وقت دارید تا در یك مقاله 500 كلمه ای دلیل انتخاب خود را شرح دهید و به رایانامه جشنواره (این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ) ارسال نمایید.

در مورد جشنواره و نحوه نگارش مقالات بیشتر بخوانید...

 

 

***

 

تارگاه اطلاع رسانی جشنواره: www.TaftanSky.ir     رایانامه جشنواره:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

نویسنده: خسرو جعفری زاده

مدیر وب سایت آسمان شب ایران، عکاس آسمان شب

celestron banner 02

iranoptic 03

هر هفته یک چهره از آسمان شب ایران را پیش چشمان شما خواهیم آورد