آموزشگاه آنلاین ستاره‌شناسی: آموزش ببینید، تلسکوپ جایزه بگیرید! نام‌نویسی
 سازمان فضایی ایران به منظور تشویق به ترویج دانش و فناوری فضایی در حوزه‌ی اینترنت، سومین جشنواره وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های فضایی را برگزار می‌كند
سازمان فضایی ایران به منظور تشویق به ترویج دانش و فناوری فضایی در حوزه‌ی اینترنت، سومین  جشنواره وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های فضایی را برگزار می‌كند. بدین منظور از كلیه مدیران وب‌سایت‌ها و یا وب‌لاگ‌هایی كه محتوای نشریه الكترونیكی آنها شامل مضامین فضایی است دعوت می‌شود حداكثر تا تاریخ  10 شهریور ماه 1390، جهت ثبت‌نام و شركت در جشنواره مشخصات وب سایت یا وبلاگ(آدرس وبلاگ یا وب سایت، نام مدیر، شماره تماس، آدرس پست الکترونیکی) خود را به آدرساین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند. هیأت داوران پس از بررسی و داوری فهرست دریافت شده، نتایج را در 18 مهر ماه1390 همزمان با اختتامیه هفته جهانی فضا به اطلاع عموم خواهد رساند. در ضمن به برگزیدگان جوایز نفیسی نیز اهداء خواهد شد.
 

 
 
 

 
 وب سایت خبری آسمان شب ایران یکی از برترین وب سایتهای ایران در دو دوره برگزاری این رقابت بوده است. در اولین رقابت وب سایت آسمان شب ایران به مقام دوم رسید و در دومین جشنواره بر اساس رأی داوران به مقاوم نخست دست یافت که این نشان از تداوم کار این وب سایت در زمینه خبر رسانی در ایران دارد. 
 
برخی از افتخارات وب سایت آسمان شب ایران 
 
 
 
 
 
 

نویسنده: خسرو جعفری زاده

مدیر وب سایت آسمان شب ایران، عکاس آسمان شب

celestron banner 02

iranoptic 03

هر هفته یک چهره از آسمان شب ایران را پیش چشمان شما خواهیم آورد