آموزشگاه آنلاین ستاره‌شناسی: آموزش ببینید، تلسکوپ جایزه بگیرید! نام‌نویسی

همه ساله در جهان پروژه‌های مختلف ترویجی ستاره‌شناسی درحال اجرا شدن  که یکی از این پروژه‌ها، "شب جهانی رصد ماه" است که مورد توجه بسیاری از عموم مردم قرار گرفته است. در همین راستا آسمان شب ایران با همکاری گنبد مینا، مرکز نجوم آوا استار و موسسه پژوهشی سایه و فروشگاه ایران اپتیک برنامه رصدی مشترکی را در تاریخ 5 آبان در محل گنبد مینا تدارک دیده است.

 تمامی علاقه‌مندان در سراسر ایران در هر مکان و محلی که هستند، می‌توانند با ابزار رصدی خود، عموم مردم را به دیدن ماه دعوت کنند. در تهران نیز این برنامه در محل گنبد مینا واقع در پاک آب و آتش برگزار می‌شود. بر اساس برنامه ریزی انجام شده، این برنامه عمومی در تاریخ 5 آبان 1396 از ساعت 18 تا 22 در ضلع جنوبی گنبد مینا و با حضور حامیان برگزار می‌شود. تمامی ستاره‌شناسان و علاقه مندانی که ابزار رصدی ( تلسکوپ یا دوربین دوچشمی ) دارند، می‌توانند با ابزارهای رصدی خود در در این محل حاضر شوند و دیدن ماه را با عموم مردم به اشتراک بگذارند

لینک ثبت اطلاعات رصدی در سایت

Click here to register your 2017 InOMN event!

inomn tehran 2017 03 

در این راستا آسمان شب ایران، گنبد مینا، مرکز نجوم آوا استار و موسسه پژوهشی سایه و فروشگاه ایران اپتیک نیز همگام با این پروژه جهانی در روز جمعه 5 آبان 1396 برنامه رصدی عمومی را در محل ضلع جنوبی گنبد مینا برگزار می‌کنند و از تمامی علاقه‌مندان نیز هم دعوت به عمل می‌آید تا ابزارهای رصدی خود را در کنار ابزارهای رصدی ما به این مکان آورده و عموم مردم را با زیبایی‌های ماه آشنا کنند.

 inomn tehran 2017 location 01

 

تمامی انجمن‌ها و گروه‌های رصدی می توانند اطلاعات برنامه خود را به آدرس ایمیل آو یا تلگرام زیر ارسال کنند تا در سایت آسمان شب ایران نمایش داده شود.

Email : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

Telegram : www.t.me/irannightsky

 

نویسنده: خسرو جعفری زاده

مدیر وب سایت آسمان شب ایران، عکاس آسمان شب

celestron banner 02

iranoptic 03

هر هفته یک چهره از آسمان شب ایران را پیش چشمان شما خواهیم آورد