آموزشگاه آنلاین ستاره‌شناسی: آموزش ببینید، تلسکوپ جایزه بگیرید! نام‌نویسی

مدیر فرهنگسرای آسمان نما گفت: معاون فرهنگی ورزشی و معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با حضور در رصد خانه خواجه نصیرالدین طوسی در کنار نوجوانان و جوانان علاقه مند به نجوم، به رصد ماه و سیاره های دیگر پرداختند.

حمیده حاجی غلام سریزدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج اظهار داشت: علاقمندان به علم نجوم برای دومین شب متوالی با حضور  در مركز علمی آسمان نما و رصدخانه خواجه نصیرالدین طوسی،  ماه و سیاره های چون زحل و مشتری را رصد کردند.

وی بیان کرد: ویژگی شب دوم کارگاه تلسکوپ، حضور محسن برجی معاون فرهنگی ورزشی و احمد خیری معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج کنار نوجوانان و جوانان بود که مورد توجه علاقه مندان قرار گرفت.

به گفته حاجی غلام سریزدی، دوره های تخصصی نجوم، بازدید گروهی ویژه مدارس و مهدهای کودک، عکاسی نجوم و شب های رصدی در مركز علمی آسمان نما و رصدخانه خواجه نصیرالدین طوسی بر پاست، و علاقه مندان می توانند با تماس با شماره 32215836 در این کلاس ها حضور یابند.

آدرس مركز علمی آسمان نما و رصدخانه خواجه نصیرالدین طوسی؛ عظیمیه، 45 متری بسیج (کاج) خیابان نیک نژادی، بلوار ولیعصر عج، خیابان شهید گیوه کش

10043 karaj planetarium aug 2017

10043 karaj planetarium aug 2017 2

بازدید آقایان برجی و خیری،مدیران محترم فرهنگی ورزشی ،اجتماعی از رصد شبانه

10043 karaj planetarium aug 2017 3

برگزاری جشن عید غدیر به همراه مسابقه و اهدا جوایز به كودكان

نویسنده: خبرنگار آسمان شب ایران

خبرنگار آسمان شب ایران www.nightsky.ir

celestron banner 02

iranoptic 03

هر هفته یک چهره از آسمان شب ایران را پیش چشمان شما خواهیم آورد