آموزشگاه آنلاین ستاره‌شناسی: آموزش ببینید، تلسکوپ جایزه بگیرید! نام‌نویسی
 ثبت نام در ثبت نام در گردهمایی علمی منجمان ایران آغاز شد.این گردهمایی به مدت سه روز به میزبانی خانه نجوم آسمان لوت کرمان برگزار خواهد شد
خانه نجوم آسمان لوت کرمان در سال 88 به هدف ترویج علم نجوم تشکیل و تا کنون یکی از موفقترین گروههای نجومی استان بوده است ودر سال 90 به عنوان تشکل برتر در جشنواره سمن ها برگزیده شد.این گروه تا کنون با برگزاری برنامه های مختلف در سطح شهر و استان کرمان گامی موثر هرچند کوچک در ترویج این علم برداشته است .
 
طرح کل نخستین گردهمایی علمی منجمان ایران:
کرمان،تیرماه 1391
با توجه به اهداف و باورهای خانه نجوم آسمان لوت کرمان بر آنیم تا این بار با دور هم جمع کردن علاقه مندان به علم نجوم از سراسر کشور و دعوت از اساتید و چهره های شناخته شده این علم  باهدف بستر سازی برای تبادل اطلاعات منجمان ایران وبا شعار آغازی برای گرد همایی های علمی منجمان سراسرکشور محفلی علمی بوجود آوریم تا منجمان استان پهناور کرمان وهمچنین سایر استان ها از این نشست علمی وهمچنین آسمان صاف کرمان استفاده کنند:
اساتید مدعو این برنامه بدین شرح هستند:
•    دکتر سید حجت الحق حسینی :استاد برجسته نجوم دانشگاه صنعتی شریف،عضو هیئت موسس ماهنامه آسمان شب،پژوهشگر شاخه فیزیک گروه علوم پایه فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران و مولف کتابهای کاوش در فضا، دو رساله خیامی ، دنیای ستارگان ، ستارگان و کهکشانها و ...
•    دکتر محمد باقری :پدر علم ساعت های آفتابی ایران، ،تاریخ نگار،سردبیر مجله تاریخ علم،عضو هیات علمی پژوهشکده تاریخ علم ایران،پژوهشگر برتر تاریخ علم دانشگاه تهران و محقق برجسته ابزارآلات نجومی و ساعتهای آفتابی ومحقق کتاب هایی چون شناخت وساخت ساعت های آفتابی وواژگان علم و...
•    اشین دانیلی ذکریان عکاس برجسته نجومی وبرنده جایزه بهترین عکس نجومی جهان در سال 2000 توسط مجله astronomy،مدرس دوره های نجوم در ایران
•    علی ابراهیمی سراجی :عضو ستاد استهلال ایران،محقق پدیده های نجومی،عکاس برتر ایران،محقق علمی
•    علی ایزدی:دارنده مدال طلای المپیاد جهانی نجوم در کشور چین
در این برنامه قصدداریم تا آسمان زیبا و پر ستاره کرمان را معرفی کنیم و ضمن افزایش درک عمومی از این علم با برگزاری کارگاههای تخصصی به تربیت منجمین دانا و کارآمد بپردازیم.
 
 
 
 
 
اطلاعیه اول اطلاعیه شماره 1 گردهمایی منجمان ایران تیرماه 1391
خانه نجوم استان کرمان در نظر دارد گرد همایی علمی منجمان ایران را در روزهای بیست ودوم لغایت بیست وچهارم تیر ماه سال جاری به مدت سه روز با همکاری معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان ونهادها ودستگاه های اجرایی برگزار نماید.
لذا از علاقمندان دعوت می‌شود جهت شرکت در این برنامه تا پایان مهلت مقرر(15 تیرماه) برای ثبت‌نام اقدام کنند. به متقاضیان توصیه می‌شود پیش از ثبت‌نام، مفاد این اطلاعیه را به دقت مطالعه نمایند.
- لازم است پیش از ثبت‌نام به برنامه اجرایی وعلمی این گرد همایی را به دقت مطالعه کنید وسپس ثبت نام نمایید.
- فرم را شخصا پُر کنید و در تکمیل آن نهایت دقت و صحت را مبذول نماییدوسپس به ایمیل گردهمایی بفرستید. اطلاعات این فرم به منزله‌ی شناسنامه‌ی شرکت‌کننده تلقی می‌شود و مسوولیت هرگونه اشتباه و یا مطلب کذب در آن بر عهده و متوجه صاحب فرم خواهد بود.
- در صورتی که ثبت‌نام به درستی و به‌صورت کامل انجام شده باشد، حداکثر ظرف مدت 48 ساعت ایمیل وپیامکی از سامانه خانه نجوم مبنی بر اعلام وصول اطلاعات توسط دبیرخانه دریافت خواهید کرد. در غیر این‌صورت اطلاعات ارسالی شما ناقص بوده و یا به هر دلیلی به دبیرخانه نرسیده است و باید دوباره نسبت به ارسال مدارک از طریق ایمیل اقدام نمایید.
- چنانچه به‌صورت گروهی و با نام انجمن یا گروهی خاص شرکت می‌کنید، می‌توانید با کسب اجازه از مدیر گروه، انجمن و یا رصدخانه ای که در آن عضو هستید با نام مذکور در رقابت حضور یابید. در این صورت لازم است مدیر گروه، انجمن یا رصدخانه، شما و دیگر اعضای گروهتان را طی نامه ای با مهر و امضا به دبیرخانه‌ی گرد همایی معرفی نماید. این نامه باید تا پیش از روز 15 تیرماه به شماره 2519339-0341 نمابر(فکس) شود.

- هزینه‌ی شرکت در این گرد همایی20000ریال (دویست هزار ریال) به صورت علی‌الحساب برای شرکت کنندگان از استان های دیگر کشور می باشد واین هزینه برای منجمان داخل استان 80000ریال(هشتاد هزار ریال)  می‌باشد. این هزینه با اعمال تخفیف برای اعضای خانه نجوم استان کرمان 50000ریال(پنجاه هزار ریال)  خواهد بود.
- مهلت ثبت‌نام تا پایان روز  تیرماه 18 می باشد.با توجه به برنامه‌ی زمانی، دبیرخانه‌ی گردهمایی از پذیرش و ترتیب اثر هرگونه تقاضا پس از آن تاریخ جداً معذور است.
- در اطلاعیه‌های بعدی پس از پذیرش ، ضمن اعلام نام پذیرفته‌شدگان در وب‌سایت خانه نجوم استان کرمان در تاریخ 18 الی 20 تیرماه 1391، اطلاعات کامل تر برنامه طی روز های آینده اعلام خواهد شد.همچنین شماره حساب برای واریز وجه نقد نیز اعلام خواهد شد.
 
- متقاضیان و شرکت‌کنندگان گردهمایی منجمان ایران در صورت بروز مشکل و در موارد ضروری می‌توانند با سینا رحیم پور، دبیر اجرایی گردهمایی به شماره 09139412867 تماس حاصل نمایند.
برای دریافت فرم ثبت نام واطلاعات بیشتر به آدرسwww.lootsky.blogveb.com مراجعه نمایید
سایت برقراری تماس:lootsky.blogveb.com
ایمیل:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن تماس:2519339-0341
09139412867
 
کمیته اطلاع رسانی گردهمایی

نویسنده: خسرو جعفری زاده

مدیر وب سایت آسمان شب ایران، عکاس آسمان شب

celestron banner 02

iranoptic 03

هر هفته یک چهره از آسمان شب ایران را پیش چشمان شما خواهیم آورد