آموزشگاه آنلاین ستاره‌شناسی: آموزش ببینید، تلسکوپ جایزه بگیرید! نام‌نویسی
 مجمع عمومی انجمن نجوم آیاز صبح روز جمعه ، ۱۱ آذر ماه ۹۰ برگزار شد. انتخابات اعضای شورای مرکزی، بحث در مورد برنامه های آینده آیاز و تکمیل اطلاعات ثبت شده از اعضای انجمن ، برنامه های پیش بینی شده در دستور کار این جلسه بودند. این جلسه با حضور اعضای انجمن و در سالن اجتماعات دانشکده سما برگزار شد. در ادامه به نتایج حاصل از این جلسه اشاره می شود..
حضور جناب آقای پور خرسندی ، عضو تحریریه مجله نجوم و داور مسابقات رصدی ، در این جلسه حائز اهمیت بود. در ابتدای جلسه رئیس انجمن بعد از مقدمه و خوش آمد گویی، به ارائه گزارشی از عمل کرد انجمن و شورای مرکزی در دوره گذشته پرداخت و نیز توضیحاتی را در مورد اساسنامه انجمن و تاریخچه شکل گیری آیاز اضافه کردند. با مشخص شدن کاندیدا های حضور در شورای مرکزی، هر یک به معرفی خود پرداخته و به سابقه و برنامه هایی که در نظر دارند اشاره نمودند.

 

بعد از اضافه شدن نماینده محترم سازمان ملی جوانان ، جناب آقای هاشمی به این جلسه و اتمام معرفی نامزد های عضویت در شورای مرکزی، رای گیری به طور رسمی شروع شده و با شمارش آرا در حضور نماینده سازمان نتایج زیر حاصل شد:


    اعضای شورای مرکزی (به ترتیب اخذ آرا) :

۱- سید عماد الدین قاضی طباطبایی

۲- مهدی آجیلی

۳- هانیه امیری صادقان

۴- عطا مرادی

۵- فرخ امین غربالی

۶- احمد حسین زاده

۷- محمدرسول آزمایش

۸- امید اکبری (علی البدل)

۹- نادر علمی غیاثی (علی البدل)

    بازرس مجمع عمومی :

- مهسا آجیلی

    شورای مرکزی در اولین جلسه رسمی خود، رئیس انجمن و مسئول امور مالی را انتخاب خواهند نمود. (نتایج در همین پست قرار خواهد گرفت)

 

در این جلسه تعدادی از اعضا نظرات و پیشنهاداتی را برای بهبود فعالیت های آیاز ارائه دادند. آقای خرسندی نیز در پایان با سخنرانی کوتاهی در مورد فعالیت های هدفمند بین گروه های نجومی و توضیح در مورد آن فضای جلسه را علمی تر کرده و به جذابیت های آن افزودند.

 

 

 

نویسنده: خسرو جعفری زاده

مدیر وب سایت آسمان شب ایران، عکاس آسمان شب

celestron banner 02

iranoptic 03

هر هفته یک چهره از آسمان شب ایران را پیش چشمان شما خواهیم آورد