آموزشگاه آنلاین ستاره‌شناسی: آموزش ببینید، تلسکوپ جایزه بگیرید! نام‌نویسی
 دبیرخانه سومین رقابت صوفی ضمن اعلام روز پنجشنبه 8 مرداد 1388 به عنوان آخرین مهلت ثبت نام برای این رقابت، توجه داوطلبان برای شرکت در این رقابت را به نکات مهمی جلب کرده است.
سومین رقابت رصدی بین المللی صوفی با شرکت زبده ترین رصدگران از ایران و برخی کشورهای دیگر از 26 الی 29 مرداد 1388 در شهرستان پاسارگاد استان فارس برگزار می شود.

برای مطالعه بیشتر درباره سومین رقابت صوفی و تغییرات و ویژگی های امسال آن اینجا کلیک کنید.

 

نکاتی که برای ثبت نام لازم است به آنها توجه داشته باشید

 v  لطفاً تمام مشخصات خواسته شده در فرم ثبت نام را مطابق نمونه تکمیل شده در پایین به دقت وارد كنید. در وارد كردن اعداد و به خصوص شماره ملی دقت نمائید. 

 v  کلیه اطلاعات این صفحه نزد کمیته رقابت های شاخه آماتوری به صورت محرمانه باقی خواهد ماند.

 v  این فرم در سه صفحه تنظیم شده است.

 v  فرم تكمیل شده را فقط در قالب فایل Word (و نه pdf)، حداكثر تا پایان روز 7 مرداد 1388 به دبیرخانه سومین رقابت صوفی به نشانی الكترونیك این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال فرمائید. لطفا در هنگام ارسال فرم ثبت نام حتما در قسمت  Subject ایمیل خود، ابتدا عنوان "فرم ثبت نام" و سپس نام خودتان را با حروف لاتین بنویسید. همچنین یک عکس پرسنلی با کیفیت مناسب از خودتان، نظیر عکسی که در زمان ثبت نام کنکور یا دریافت گواهینامه ارائه می کنید را به همراه این فرم ارسال کنید. فرمت عکس باید JPG بوده و حجم آن کمتر از 300 کیلوبایت باشد.

 v  در صحت اطلاعات که ذکر می کنید دقت داشته باشید و از بیان مطالب خلاف واقع یا اغراق آمیز کاملاٌ پرهیز کنید. این فرم سندی است که به منزله شناسنامه شرکت کننده خواهد بود و مسئولیت هر گونه اشتباه و مطلت کذب در آن متوجه صاحب این فرم خواهد بود.

 v  گزینش شرکت کنندگان برای حضور در رقابت با توجه به اطلاعات وارد شده در این فرم صورت می گیرد و در مواردی ممکن است با برخی از ثبت نام کنندگان برای دریافت اطلاعات دقیق تر تماس تلفنی گرفته شود. بنابراین در تکمیل این فرم نهایت دقت را داشته باشید.

 v  هزینه ثبت نام برای شرکت در رقابت 42000 تومان است که این هزینه با اعمال تخفیف برای اعضای شاخه آماتوری انجمن نجوم ایران (با عضویت به روز) 35000 تومان خواهد بود.

 v  پس از پذیرفته شدن و اعلام نام شما در وبسایت رقابت صوفی در تاریخ 9 مردادماه، مهلت یک هفته ای برای واریز وجه ثبت نام به حساب بانکی انجمن نجوم ایران تا تاریخ 16 مردادماه اعلام خواهد شد. توجه كنید تنها واریز وجه ثبت نام و ارسال اسکن رسید بانکی تا 16 مرداد ماه به معنی ثبت نام قطعی برای حضور در رقابت است. اسامی شرکت کنندگان قطعی در پایان موعد مقرر اعلام خواهد شد.

 v  توجه داشته باشید که پیش از پذیرفته شدن و اعلام نام شما در وبسایت رقابت صوفی نباید نسبت به واریز وجه اقدام کنید.

 v  لطفا برای جلوگیری از بروز مشكلات احتمالی، فایل فرم ثبت نام و فایل عکس پرسنلی را با هم و در یك ایمیل ارسال کنید.

 v  در صورتی كه به صورت گروهی شركت می‌كنید، هر كدام از افراد گروه بایستی به طور جداگانه فرم‌ ثبت نام خود را تكمیل و با ایمیل شخصی خود ارسال نمایند. 

 v  هیچ فردی مجاز به تکمیل و ارسال این فرم به جای فرد دیگر نیست. حتی اگر بخواهد این کار را برای دوست و همگروهی خود انجام دهد. بنابراین هر شرکت کننده فقط مجاز به تکمیل و ارسال فرم مربوط به خود است.

 v  در هنگام تكمیل فرم دقت كنید اعداد به صورت فارسی باشد. 

 v  در صورتی که فایل عکس و فرم را به درستی ارسال کرده باشید، حداکثر ظرف 48 ساعت ایمیلی دریافت خواهید کرد مبنی بر اینکه اطلاعات ارسالی شما به طور کامل دریافت شده است. اگر این اتفاق نیافتاد، یعنی اطلاعات ارسالی شما به هر دلیلی به دبیرخانه سومین رقابت صوفی نرسیده است و باید دوباره نسبت به ارسال مدارک از طربق ایمیل اقدام کنید.

 v  در صورتی كه به صورت گروهی قصد شركت دارید، می توانید با کسب اجازه از مدیر گروه، انجمن یا رصدخانه ای که عضو آن هستید، با نام آن گروه، انجمن یا رصدخانه در رقابت شرکت کنید. در این صورت مدیر گروه، انجمن یا رصدخانه شما باید طی نامه ای شما و دیگر اعضای گروهتان را ضمن نامه ای با مهر و امضا برای شرکت در سومین رقابت صوفی به دبیرخانه این رقابت معرفی کند. این نامه باید به دبیرخانه سومین رقابت رصدی بین المللی صوفی به شماره 66415464-021 تا پیش از روز 8 مرداد ماه فکس شود.

 v  اگر گروه شما در رقابت صوفی متشکل از چند منجم آماتور است که صرفاٌ با هم دوست و همکار هستید و می خواهید به صورت گروهی در رقابت شرکت کنید، اما گروه منسجمی با نام و سازوکارهای خاص گروه های نجومی ندارید، ضمن هماهنگی با یکدیگر یک نام برای جمع یا گروه دوستانه خود انتخاب کنید که می تواند برگرفته از نام شهر یا منطقه شما باشد. در هر حال توجه داشته باشید که این نام روی گواهی حضور شما و گروهتان و حتی در صورت برنده شدن در رقابت روی لوح تقدیر شما ثبت می شود و در رسانه ها اعلام خواهد شد. پس در انتخاب نام مناسب برای گروه خود دقت کنید.

 

تذکر مهم

گزینش شرکت کنندگان برای حضور در رقابت بر اساس فرم تکمیل شده ثبت نام بوده و تمام مراحل اداری آن در دبیرخانه سومین رقابت صوفی و با نظارت دبیران این برنامه انجام می شود. هیچ انجمن، گروه، شهر و استانی دارای ظرفیت از پیش تعیین شده برای حضور در سومین رقابت صوفی نیست. همچنین این دبیرخانه در هیچ شهر، انجمن یا گروهی، هیچ همکار یا نماینده ای برای گزینش شرکت کنندگان ندارد و در صورتی که نیاز به وجود چنین نمایندگانی باشد به نام آنها همراه با مسئولیتشان در وبسایت رقابت صوفی اشاره خواهد شد.

کاظم کوکرم و محمد حسین الماسی دبیران مشترک سومین رقابت صوفی هستند.

مشاوران و همکاران در دبیرخانه سومین رقابت صوفی که در مقاطع گوناگون به برگزاری این برنامه کمک می کنند به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: بابک امین تفرشی، پورنگ پورحسینی، حامد زارع، اصغر کبیری، احمد کریمی، ندا مبرا، اسماعیل محمدی، ساناز مصطفی زاده، پوریا ناظمی، هومن نجفی   

 

برای دریافت فرم ثبت نام در قالب فایل word اینجا کلیک کنید.

 

برای دریافت فهرست اصلی رقابت صوفی اینجا کلیک کنید. اجرامی که در مقابل آنها T نوشته شده مختص شرکت کنندگانی است که از تلسکوپ استفاده می کنند و اجرامی که جلوی آنها B نوشته شده مختص شرکت کنندگانی است که از دوربین دوچشمی استفاده می کنند. برای کسب توضیحات بیشتر به مقاله مربوط به رقابت صوفی در ماهنامه نجوم شماره 161 مراجعه کنید. همچنین لازم به ذكر است، فهرست تكمیلی احتمالا در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد. 


  منبع :
  نویسنده
 : دبیرخانه سومین رقابت صوفی

نویسنده: خسرو جعفری زاده

مدیر وب سایت آسمان شب ایران، عکاس آسمان شب

celestron banner 02

iranoptic 03

هر هفته یک چهره از آسمان شب ایران را پیش چشمان شما خواهیم آورد