آموزشگاه آنلاین ستاره‌شناسی: آموزش ببینید، تلسکوپ جایزه بگیرید! نام‌نویسی
 پس از حدود یک سال شب های پر ستارۀ ایران تصمیم گرفته است تا دوباره به مناسبت روز جهانی نجوم نمایشگاه عکس دیگری را در تهران برگزار کند. ولی این بار با توجه به اهمیت این روز جهانی ، شاهد یکی از بزرگترین نمایشگاه های تصاویر نجومی کشورمان خواهیم بود.
نمایشگاهی با 60 تصویر آسمانی که تمامی آثارش حاصل ادغام هنر عکاسی و علم نجوم عکاسان گروه فراز می باشد. ششمین نمایشگاه این پروژه در صورتی در تهران برگزار می شود که، برنامۀ متداول ترویج علم سالیانه سال جهانی نجوم برای شهروندان تهرانی امسال برگزار نخواهد شد. اما احتمال آن می رود که این نمایشگاه در کنار منجمین تهرانی، عکاسان تهرانی بیشتری را هم جذب خود کند چرا که در مراسم اختتامیۀ این نمایشگاه شاهد کارگاه آموزشی عکاسی نجومی خواهیم بود که توسط دو نفر از عکاسان گروه فراز برگزار می شود. البته افتتاحیۀ این نمایشگاه هم کنفرانسی با موضوع "دربارۀ پروژۀ شب های پر ستارۀ ایران" را در خود جای داده است. این نمایشگاه با همکاری موزۀ زمان در خیابان زعفرانیه (سرلشکرفلاحی) و از روز جمعه، سوم اردیبهشت ماه (روز نجوم) افتتاح می شود.

حامیان این نمایشگاه: کم ایران (فروشگاه بزرگ دوربین و وسایل وابسته)، موزۀ زمان، دُرُست (مجموعه فروشگاه های لباس با الیاف طبیعی)، کافه گالری لوتوس، اسپیرال وب (شرکت بین المللی صفحات وب)

افتتاحیۀ نمایشگاه: ساعت 17 الی 19 روز جمعه، 3 اردبیهشت ماه

تاریخ نمایشگاه: 3 تا 17 اردیبهشت ماه از ساعت 10 الی 15

مکان نمایشگاه: خیابان ولیعصر، خیابان زعفرانیه (سرلشکر فلاحی)، نبش خیابان پرزین بغدادی، نگارخانۀ موزه زمان
 
 

نویسنده: خسرو جعفری زاده

مدیر وب سایت آسمان شب ایران، عکاس آسمان شب

celestron banner 02

iranoptic 03

هر هفته یک چهره از آسمان شب ایران را پیش چشمان شما خواهیم آورد