چندی پیش تلسکوپ رادیویی 12 مگاهرتزی Tomas Ashcraft در نیو مکزیکو بطور ناگهانی صدای بلندی شبیه به انفجار های پی در پی به همراه صدای هیس مانند مار ثبت نمود ! این صداها در قسمت سرخرنگ سیاره مشتری بلندتر بود .برای شنیدن و یا دانلود این فایا صوتی بر روی یکی تز دو لینک زیر کلیک کنید :




