آموزشگاه آنلاین ستاره‌شناسی: آموزش ببینید، تلسکوپ جایزه بگیرید! نام‌نویسی
در شرایطی که شهر سوسنگر نیاز مبرم به انجمن ستاره‌شناسی داشت، با تلاش سرکار خانم مدحج و همکاری مدیر اتحادیه انجمن‌های ستاره‌شناسی خوزستان، انجمن این شهر به تصویب فرمانداری و آموزش و پرورش سوسنگرد رسید.

در این جلسه که در سه یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ برگزار شد، مدیران شهر سوسنگرد و بخصوص مدیر محترم آموزش و پرورش و فرماندار محترم شهر سوسنگر خضور داشتند. در این جلسه مصوباتی که در زیر مشاهده می‌کنید به تصویب اعضای محترم شورای آموزش رسید :

   1. تعیین مکان انجمن در مرکز دارالقرآن
   2. تعیین بودجه برای تهیه تلسکوپ وابزارهای اولیه ستاره شناسی
   3. مصوب شد یک دستگاه ویدئو پروژکتور به همکاری دانشگاه آزاد برای انجمن تهیه گردد

در پایان از زحمات و همکاری صمیمانه‌ی مسئولین این شهر کمال تشکر و قدردانی را داریم و برای سرکار خانم مدحج آرزوی موفقیت را داریم.

 

 جلسه شماره ۲ شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار دشت آزادگان در روز سه شنبه ۲۹/۲/۸۸ در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید در این جلسه که آقای جعفری زاده نماینده انجمن نجوم استان خوزستان و اعضای شورا و مسئولین شهرستان حضور داشتند بعد از بررسی مصوبات جلسه قبلی در رابطه با برق بعضی ازمدارس وانشعابات فاضلاب مدارس شهر- تمهیدمقدمات اجرایی کنکورسراسری وامتحانات خردادماه  - شرکتهای تعاونی مسکن ومعضلات آنها بحث و گفتگو شد و مصوبات جدیدی را امضا کردند .

 

 

 

http://khouz.medu.ir/3639/3639Docs/news/Picture%20487.jpg

نویسنده: خسرو جعفری زاده

مدیر وب سایت آسمان شب ایران، عکاس آسمان شب

celestron banner 02

iranoptic 03

هر هفته یک چهره از آسمان شب ایران را پیش چشمان شما خواهیم آورد