پس از برگزاری اولین جشنواره ساعتهای آفتابی و توسعه آن در سطح ملی برای برنامههای آتی، جشنواره دوم در تاریخ 30 خرداد 1386 برگزار شد. امسال نیز همانند سالیان گذشته، جشنوارهی ساعتهای آفتابی با هدف احیای سنت ساخت و استفاده از ساعتهای آفتابی، برنامهریزی خود را مطابق با راهبردهای مطرح در سال جهانی نجوم آغاز نموده است تا در اقدامی فراگیر به اجرای كارگاهها و سمینارهای تخصصی ساعتهای آفتابی و اجرای سومین جشنواره در تاریخ 31 خرداد سال 1388 نماید. یا




