اولین باشگاه ستاره شناسی استان بوشهر با محوریت رویت هلال ماه توسط گروه ستاره شناسی پژوهشسرای شهید خوشبخت بوشهر روز چهارشنبه1389/4/30 از ساعت 19:30الی21 در سالن اجتماعات پژوهشسرا برگزارشد.و در آخرهم مدعوین علاقمند به طرف پشت بام پژوهشسرا راهنمایی شدند و در آنجا به رصد ماه و زهره پرداختند.خوشبختانه با نظرسنجی كه شد دوستان شركت كننده در این برنامه از اجرای برنامه راضی و مشتاق برگزاری دومین باشگاه نجوم استان بودند.
از آقای اصغر معروفی مدیریت پژوهشسرا كه نهایت همكاری را با گروه داشتند كمال تشكر را دارم.
هیئت اجرایی:سیده فاطمه هاشمی نسب،محمد گیتی زاده،سیده فهیمه مهیمنی
با سپاس فراوان از:آقایان محسن طاهریان،محمدعلی جزائی(مجری برنامه)،عادل گنجی(ترجمه مستند)،
علی زمانی(بخش خبر)،میلاد برزگرزاده،احسان زاهدی،نوید قاسمی كه ما را در اجرای هرچه بهتر برنامه یاری كردند.
با تشكر از مدیریت سایت
ارسال گزارش:سیده فهیمه مهیمنی




