باشگاه نجوم اسفند ماه تهران، تاریخ چهارشنبه 23/اسفند/91 ساعت 16 الی 19 در مرکز همایش های برج میلاد تهران، سالن سعدی برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

ورود به باشگاه نجوم تهران برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.

 

سرآغاز

16:05 16:00

 

سخنرانی اول

16:30 16:05

یاشار بهمند / برخورد شهاب سنگ در روسیه

سخنرانی دوم

17:15 16:30

فرهاد ذکاوت / منشا ماده تاریک

سخنرانی سوم

17:40 17:15

احسان مهرجو / گزارش کنفرانس آلودگی نوری

سخنرانی چهارم

18:00 17:40

پوریا ناظمی / سفر های نوروزی در فضا (به صورت ویدئویی)

سخنرانی پنجم و پرسش و پاسخ

19:00 18:00

محمد رضا صیاد / آشتی با تقویم (به مناسبت سال کبیسه)

 

 

امیرفواد رستمی

نویسنده: خسرو جعفری زاده

مدیر وب سایت آسمان شب ایران، عکاس آسمان شب

celestron banner 02


لکه‌های خورشیدی


دوربین میدان دید باز SOHO

iranoptic 03