نوزدهمین باشگاه نجوم گنبدکاووس با مشارکت پژوهشسرای جابربن حیان، مدیریت آموزش و پرورش گنبد کاووس و بویژه اداره ارشاد اسلامی گنبد کاووس در روز شنبه مورخه 16 مرداد ماه از ساعت 18 تا 20 برگزار شد.در نوزدهمین باشگاه نجوم گنبد مطالب متعددی با موضوع ستاره شناسی و نجوم به اطلاع حاضرین رسید.
از جمله مطالب ارائه شده در این باشگاه می توان به آزمایش فیزیک توسط خانها وهابی و قریشی با موضوع گرانش و پدیده البرس، سئوال و جواب نجومی با حضور استاد مرادی فرد صحرا، سخنرانی سرپرست و مدیر علمی انجمن نجما آقای آتیلا پرو با موضوع نگاهی به اخترشناسی نوین، معرفی دو گروه تخصصی انجمن نجوم نجما و مروری برفعالیتهای گذشته و آینده آنها، پخش کلیپ نجومی به تهیه کنندگی آقای مهدی رضایی و در نهایت پخش کلیپ بیست دقیقه ای مصاحبه با خانم انوشه انصاری اشاره نمود.
باشگاه بیستم نجوم گنبد کاووس همزمان با مراسم هجدهمین سالگرد تاسیس این انجمن برگزار خواهد شد.




