اولین جلسه باشگاه نجوم اراک در روز چهارشنبه 27 شهریورماه در سالن کنفرانس سازمان ملی جوانان برگزار گردید و این باشگاه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.


اولین جلسه باشگاه نجوم اراک در روز چهارشنبه 27 شهریورماه در سالن کنفرانس سازمان ملی جوانان برگزار گردید و این باشگاه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.


جلسه راس ساعت 4:30 شروع گردید و پس از تلاوت قرآن  و خیرمقدم  به میهمانان وحضاروتبریک تاسیس باشگاه، مسئول باشگاه درباره چگونگی برنامه ها و فعالیت ها و اهداف باشگاه صحبت کردند. سپس خانم ربیعیان به ارائه مطلب در مورد منظومه شمسی پرداختند و بعد از ایشان آقای زارعی مطلب خود را درمورد شتاب دهنده ها ارائه کردند و در آخر آقای امینی نژاد به بررسی رویت پذیری هلال شوال سال 1429 پرداختند.در آخرنیز به سوالات در مورد مطالب ارائه شده و پیشنهادات درباره کارکرد باشگاه پاسخ داده شد.جلسه راس ساعت 6:30 با تشویق حضار خاتمه یافت.     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 

  ایمان ماهان:مسئول باشگاه نجوم اراک
 

نویسنده: خسرو جعفری زاده

مدیر وب سایت آسمان شب ایران، عکاس آسمان شب

celestron banner 02


لکه‌های خورشیدی


دوربین میدان دید باز SOHO

iranoptic 03