تعداد نفرات شرکت کننده: 30 نفر

پس از لحظاتی از شروع ماه گرفتگی نیم سایه ای، از پشت تلسکوپ به دفعات از ماه عکسبرداری و فیلمبرداری می گردید که تا پایان ماه گرفتگی (حدود ساعت 3:30) ادامه داشت. لازم به ذکر است از ابتدای برنامه یک گروه مستند ساز از صدا و سیمای مرکز اراک به تهیۀ مستندی در این خصوص پرداختند.




