اولین ماه گرفتگی امسال در شب 25 خردادماه روی داد و کشور ما بهترین شرایط را برای رصد این خسوف کامل دارا بود.به همین جهت انجمن اختر شناسی شیراز برنامه گشت رصدی و عکاسی خود را در این شب و در مکان تخت جمشید برگزار کرد.
اولین ماه گرفتگی امسال در شب 25 خردادماه روی داد و کشور ما بهترین شرایط را برای رصد این خسوف کامل دارا بود.به همین جهت انجمن اختر شناسی شیراز برنامه گشت رصدی و عکاسی خود را در این شب و در مکان تخت جمشید برگزار کرد.