در روز جمعه مورخ 8/2/1391 انجمن نجوم شهرکرد ، همچون سایر انجمن های نجوم در سراسر کشور تلاش کرد تا به بهانه روز جهانی نجوم، ضمینه ای برای آشنایی بیشتر مردم با آسمان و زیبایی های آن فراهم کند. اگرچه بام ایران (شهرکرد) به دلیل ارتفاع زیادش یکی از بهترین نقاط رصدی ایران است و درهر کجای شهر می توانید از آسمان نسبتا تاریک و زیبا لذت ببرید، اما بوستان بزرگ ملت که در تعطیلات آخر هفته، میزبان بسیاری از همشهریان است بعنوان محل برگزاری این جشن جهانی انتخاب شد تا مردم شهرکرد نیز همچون سایر مردم ایران از ساعت20 تا ساعت 23 همان روز تجربه حضور در یک برنامه جهانی را از دست ندهند.
در پایان برخود لازم می دانیم تا علاوه بر تشکر از مهندس غلامیان (شهردار محترم شهرکرد) ، مهندس فتح اللهی (رئیس محترم پارک ها و فضای سبز) و مهندس خندستانی (رئیس پژوهش سرای دانش آموزش) از خانم ها پانته آ نیکزاد، مریم محمدی، آسیه صالحی ، شیوا بلالی و آقای بهادر افضل که در برگزاری هر چه با شکوه تر این رویداد به یادماندنی از هیچ کمکی دریغ نکردند تشکر کنیم.
باشد که گام کوچکی در ترویج علم برداشته باشیم
با تشکر
گزارش از : سرکار خانم نجات




