به همت کنسرسیوم ستاره شناسان شهر یزد گردهمایی ستاره شناسان ایرانی در روزهای 17 و 18 شهریور 1390 در شهر یزد برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام ادامه مطلب را مطالعه نمایند. گردهمایی درمدت دو روز و در تاریخ 17 و 18 شهریور و در کاروانسرای زیبای زین الدین یکی از مکانهای رویایی منجمان برای رصد و معروف به قصر منجمان برگزار خواهد گردید.
همایش:
- سخرانی دکتر محمد رضا نوروزی ( پروژه ای بر ماه)
- احمد کریمی (طرح های نجومی اسکچ)
- خسروجعفری زاده(معرفی اسمان تاریک)
- حامد پورخرسندی (دهانه های برخوردی)
- حامد زارع (توریست نجومی)
رصد:
در این قسمت منجم ها به صورت گروهی به رصد و عکاسی از آسمان می پردازند و به پرسش و پاسخ نجومی می پردازند و از آسمان کویر در شبی مهتابی لذت می برند
جمعه 18 شهریور
بازدید از مجموعه سریزد (شتر سواری ، موتور سواری و...)
بازدید از جاذبه های گردشگری یزد (مسجد جامع ، امیر چخماق و....)
صرف نهار
مراسم اختتامیه
پذیرش از ظهر پنج شنبه آغاز می شود .البته گروه ها می توانند جهت استراحت زود تر تشریف بیاورند .جهت هماهنگی گروه ها با شماره 09353696958 تماس حاصل نمایید.




