اولین نمایشگاه عکسهای ستارهشناسی در آباده توسط انجمن ستارهشناسی این شهرستان از تاریخ 16 اسفند88 لغایت 20 اسفند برگزار شداین نمایشگاه عکس تحت عنوان "از زمین تا کیهان" در محل مهمانسرای باستانی "تیمچه صرافیان"بنای تاریخی و زیبای بازمانده از زمان قاجار برپا شد.

جای دارد از تمامی دوستانی که در این برنامه یار و همراه ما بودند و شبانه روز برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه ما را یاری کردند صمیمانه تقدیر و تشکر نمائیم:خانمها:فرناز شریفی،مریم نظری آقایان:علی احمدی،هادی زنده علی،علی جم،علی ثانی،احمد ایثارگر و حامد وثوق
سازمان ها و نهاد های همکار : اداره امور کتابخانه های شهرستان آباده.سازمان میراث فرهنگی و گردشگری،شهرداری آباده،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی











