سیارات فرازمینی چگونه هستند؟ آیا مدار آن ها در منطقه ای قرار دارد كه درآنـجا آب نمی جوشد و یخ نمی زند؟ تاكنون سرنخ ها برای یافتن این سیارات كافی نیست، چراکه بررسی های انجام شده تا حد كافی دقیق نبوده است.همچنین می توانیم به بررسی سکونت در اینگونه سیارات بپردازیم. می توانیم با اطلاعات بدست آمده به میزان دما بر روی سطح سیاره پی ببریم و در نهایت تلاش برای یافت آب در آنجا به صورت مایع و روان شروع کنیم.
ویلیام بروكی که یکی از دانشمند ارشد ناسا است با اشاره به تحقیق درباره موجودات فرازمینی خاطر نشان کرد: شاید هم اكنون تمدن های بیگانه ( فرازمینی ها ) منتظر باشند تا ما با آنها ارتباط برقرار كنیم!




