آموزشگاه آنلاین ستاره‌شناسی: آموزش ببینید، تلسکوپ جایزه بگیرید! نام‌نویسی
 پایگاه خبری آسمان شب ایران ( NightSky.ir ) از طرف داوران سومین جشنواره آنلاین وب ایران به عنوان یکی از کاندیداهای کسب عنوان برترین وب‌سایت‌ خبری در گروه  خبر و اطلاع‌رسانی معرفی شد.
بر اساس اعلامیه دبیرخانه جشنواره در گروه  خبر و اطلاع رسانی پایگاه خبری آسمان شب ایران جزو بهترین وب سایت در بخش بهترین سایت اطلاع رسانی و اطلاعات عمومی جای گرفت.  این گروه شامل 5 بخش می باشد. بهترین سایت مجله اینترنتی، بهترین سایت اطلاع رسانی و اطلاعات عمومی، بهترین پادکست، بهترین سایت خبری، بهترین سایت روزنامه از بخش های این گروه می باشند.
 
 
 
 این سومین موفقیت پایگاه خبری آسمان شب ایران است. پایگاه خبری آسمان شب ایران در سالهای 1386 و 1387 به عنوان برترین وب سایت ستاره‌شناسی ایران از سوی سازمان فضایی معرفی گردید و این بار در جشنواره وب سایتهای ایرانی جزو کاندیده‌های برتر جای گرفته است. 
 
آسمان شب ایران این موفقیت را گامی در راه پیشرفت دانش ستاره‌شناسی می داند و امیدوار است با حمایت دوستداران خود، بتواند هر روز پر بارتر و دیدنیتر باشد.  در پایان با تشکر از داوران جشنواره، این موفقیت را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که در ادامه راه از حمایت دوستان بهره‌مند باشیم. 

نویسنده: خسرو جعفری زاده

مدیر وب سایت آسمان شب ایران، عکاس آسمان شب

celestron banner 02

iranoptic 03

هر هفته یک چهره از آسمان شب ایران را پیش چشمان شما خواهیم آورد