آیین اختتامیه اولین دوره جشنواره عکس آسمان بیست و یکم اردیبهشت برگزار شد. در این مراسم که از ساعت 15 الی 17 روز چهارشنبه21 اردیبهشت ماه 90 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برپا شد، جمعی از هنردوستان، پذیرفته شدگان و دانشجویان حضور داشتند.
1. علیرضا میرزایی
2. حسین علیزاده
3. عمران اشرلو
برندگان بخش هنری-دانشجویی:
1. آرش شکورزاده بلوری
2. فاطمه بیگ مرادی
3. محمد امین علم صاحب پور
تقدیرشدگان بخش هنری:
کلثوم ریاحی، محمد حسین انصاری زاده، سید مرتضی جعفری، امین امانت، سعیده آگنج، جواد عسگراوغلی، محمدرضا فروتن، احسان رستمی زاده
برندگان بخش نجومی-آزاد:
1. حسین ثابت تبار
2. محمد رحیمی
3. غلام حسین زارع
برندگان بخش نجومی-دانشجویی:
1. مجید قهرودی
2. محمد رضا فروتن
3. میلاد نیک روان
تقدیر شدگان بخش نجومی:
امیررضا کامکار- احسان رستمی زاده
شایان ذکر است نمایشگاه آثار راه یافته به جشنواره تا پایان روز 28 اردیبهشت ماه به غیر از روزهای 5شنبه و جمعه در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه امیرکبیر، طبقه همکف، همچنان برقرار است




