«سرجی ولكو»، «اولگ كونونكو» و «گرگ چامیتوف» سه فضانورد مقیم در ایستگاه بینالمللی فضا هستند.
بر اساس این گزارش در ماه ژوئن (تیر) سال جاری توالت ایستگاه فضایی به مشكلی مشابه این دفعه دچار شد كه روسیه پمپ جدید توالت این ایستگاه را در اختیار ناسا قرار داد و فضانوردان شاتل دیسكاوری با سفر به این ایستگاه، با موفقیت این پمپ را بر روی آن نصب كردند.
ناسا برای ساخت توالت جدید ایستگاه بینالمللی فضا در حدود 19 میلیون دلار به روسیه پرداخت كرده است كه این توالت در ماه نوامبر در ماموریت شاتل آتلانتیس به این ایستگاه فرستاده خواهد شد.




