تعداد دانش آموزان شرکت کننده در طرح 200 نفر بودند که پس از گزینش نهایی نفرات برتر به انجمن ستاره شناسی اشراق و انجمن نخبگان شهرستان دورود معرفی شدند. در این طرح که با همکاری آموزش و پرورش استان لرستان انجام شد، سعی شده است مفاهیم پایه به علاقهمندان آموزش داده شود دیدار از آسمان نما و اهداء لوح تقدیر به نفرات برتر به پس از تعطیلات نوروزی موکول شد.




