امشب 16 مرداد 1394، پس از غروب خورشید دو سیاره منظومه خورشیدی و ستاره قلب شیر در نزدیکی یکدیگر قرار خواند گرفت. اما آیا می توان با ارتفاع کم این همشینی باز هم آن را رصد کرد؟؟
اما 30 دقیقه بعد در حالی که این همنشینی به 2 درجه ای از افق رسیده، شاید بتوان در شهرهایی که از افق بسیار صاف و تمیز و یا ارتفاعات این همنشینی را رصد و عکس برداری کرد.




